Onze school

St. Anna is een veilige en vertrouwde school, waar je de basis legt voor de rest van je leven. Samen met de peuterspeelzaal, de kinderopvang en een bibliotheeksteunpunt zitten we in één gebouw en nemen we een centrale rol in binnen Blitterswijck. We staan actief in verbinding met het dorp en maken gebruik van kennis en expertise van de mensen om ons heen om ons onderwijs te blijven verrijken. Doordat we niet zo’n grote school zijn, kent iedereen elkaar en voelen de kinderen zich thuis.

Missie en visie Basisschool Sint-Anna streeft naar een veilige school waar iedereen met plezier naartoe gaat en zichzelf kan en mag zijn. Waar we elkaar met respect benaderen en behandelen. Vertrouwen in elkaar speelt een grote rol. Dit doen we door samen een uitdagende leeromgeving te creëren waarin we verbinding maken met de samenleving.
Verder lezen

Ons onderwijs Ons team heeft samen een klus te klaren: zo goed mogelijk onderwijs geven aan alle kinderen. Ook al heeft iedere leerkracht een eigen klas, we dragen samen zorg voor iedereen. Binnen ons onderwijs weten de kinderen waar ze aan toe zijn, wat wel en niet kan en hoe we met elkaar omgaan op school. Dit zorgt ervoor dat kinderen de ruimte hebben om te leren en zich optimaal te ontwikkelen.
Verder lezen

Ons team Het team van St. Anna is hecht en gedreven. Iedereen zet zich volop in om de kinderen zo goed mogelijk onderwijs te bieden. Dit zit niet alleen in kennis en kunde, maar ook in oog voor wat een kind voelt en nodig heeft.
Verder lezen

Werken bij St. Anna Vind jij het prettig om niet in de massa op te gaan, maar om gezien te worden en een belangrijk onderdeel te zijn van het team? Heb jij de expertise in huis om kinderen optimaal te begeleiden in hun ontwikkeling? Lees dan verder om te ontdekken of we ruimte hebben voor een nieuwe collega!
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.